Reklama na internetu dnes již neznamená pouze správné marketingové plánování, ale do hry vstupuje regulace. Nelze neomezeně pracovat s osobními údaji uživatelů sociálních sítí nebo sledovat uživatele, kteří blokují používání cookies. A první pokuty v řádech desítek miliard dolarů padají. Pro ty, kteří chtějí reklamu na internetu dělat úspěšně, tedy i v souladu s právními předpisy, se konala 19. května konference LAW FIT. Ta již podruhé spojila na Fakultě informačních technologií ČVUT otázky práva a IT.
O tématu hovořili a diskutovali lidé, kteří dané problematice rozumí - jak zástupci předních advokátních kanceláří, kteří se v praxi věnují IT právu, tak specialisté z oblasti internetové reklamy. Konference se ale zúčastnili i zástupci Úřadu pro ochranu osobních údajů a závěr patřil debatě se soudcem Krajského soudu v Praze, Vojtěchem Ceplem.
Jak to přibližně probíhalo a o čem se mluvilo vám mohou přiblížit sdílené zápisky účastníků či článek v časopisu Právní rádce. Také si zde můžete přečíst reportáž z prvního ročníku, který byl věnován odpovědnosti na internetu.